Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Με λένε Έυα και είμαι 14 ετών.Μένω Ελλάδα αλλά είμαι από Σουιδία.Μου αρέσει η μουσική.κ.πλ.ά.για εμένα!

Αναγνώστες

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Κρυμενα μαγαζια

Οπως ολοι ξερετε υπαρχουν καποιοι στο Stardoll που εχουν ρουχα που δεν τα βρισκετε στα μαγαζια...αυτοι τα παιρνουν απο κρυμενα μαγαζια που ειναι αυτα:

TANGLED SHOP

Tangled Shop


OTTO SHOP


BURLESQUE SHOP

Burlesque Shop


PRINCIPALS SHOP

Principals Shop


MOXIE SHOP


CATS&DOGS SHOP

Cats&Dogs shop


L'OOCiTANE SHOP

L\

AVRIL SHOP

Avril Shop

PAULINA SHOP

Paulina Shop


HEIDI KLUM SHOP

Heidi Klum Shop


MILLY AND BECKY SHOP

Milly and Becky Shop


ALY&AJ SHOP

Aly&AJ Shop


FAITH HILL SHOP

Faith Hill Shop


HILARY DUFF SHOP

Hilary Duff Shop


DARIN SHOP

Darin Shop


STARDOLL TV SHOP


LE SPECS SHOP

Le Specs shop


MKA POSTERS


GOTHIC ANIMALS

bb τα λεμε BestBrenda-Anto


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.