Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Με λένε Έυα και είμαι 14 ετών.Μένω Ελλάδα αλλά είμαι από Σουιδία.Μου αρέσει η μουσική.κ.πλ.ά.για εμένα!

Αναγνώστες

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Συνέντευξη από την AnastasiaCalm

-Γειά σου,
χαίρομαι που σου παίρνω συνέντευξη.
-Κι εγώ χαίρομαι!
-Λοιπόν θέλω να σε ρωτίσω σχετικά με το Stardoll
-Ενταξη
-Πώς είναι να είσαι Star-Blogger;
-Είναι πραγματικά συναρπαστικό αλλά η δουλειά δύσκολη...πρέπει να είσαι συνεπής σε όλα!
-Σε κουράζει αυτό;
-Nαί,αρκετά!Γιατι απαιτούνται πολλές ώρες για να γίνει μια σωστή και αξιοπρεπής δουλεια!Θα μου επιτρέψεις να πω οτι όσο και αν κουράζομαι δεν σταματά να μου αρέσει η αυτό.
-Αν σου έκαναν πρόταση για να γίνεις βοηθός του Stardoll ποιά θα ήταν η άπαντησή σου;
-''Ναι,φυσικά!'' Είναι ένα παιχνίδι που είναι μία διαστηριότητα της καθημερινότητάς μου.
-Τα μέλη του Stardoll είναι....αχάρηστα;
-Ναι αρκετά απο αυτά!Συμμερίζομαι τις απόψεις τους και τα αιτήματα τους για τα αρθρα και πιο είναι το ''Ευχαριστώ'';Τα άσχημα σχόλια ,η ζήλια και το χειρότερο η αμφισβήτηση...με έχουν στεναχορίσει και απογοητευσεί!
-Μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό;
-Προσπάθησα αλλά τίποτα!  
-Ευχαριστώ πολύ ...θα τα ξαναπούμε!
-Κι εγώ ευχαριστώ.

   


Αυτή ήταν η συνέντευξη της AnastasiaCalm
Την ευχαριστώ πολύ!  


    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.